Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 21:08 - От тоталитарните джибри демократично вино не става
Автор: iadosan Категория: Политика   
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове:
0




Николай Колев-Босия

Това е цитат на проф. Николай Василев на първия демократичен митинг на 18 ноември 1989 г. Явно генетиката е много сериозна наука и ненапразно Сталин я мразеше. И не само той. Мразят я и нашите издънки на старите комунистически управленци. Техният първичен рефлекс е да променят всичко само и само нищо да не се промени във властта на България. Единственият факт, който леко ме озадачава е:” Защо Владко Живков не е президент?”

ДАНС беше заченат в грях. Не като идея, а като реализация. 
Това се получи, защото структурите, законовата база и кадровата политика се реализира от хора като ген. Гоцев, Цвятко Цветков-“Цветния”, Митьо Гестапото, Тодор Бояджиев, Георги Ламбов-“Дебелия” и още цяла кохорта от тоталитарни комунистически ченгета. 
И понеже у нас нито една т. нар. “политическа партия” не подготвя млади хора за политици и за службите, това са оставили на горепосочените да държат службите в техен интерес. 
За 20 годни не успяха да подготвят млад човек да поеме една принципно нова служба, та се наложи да се назначава ченге от Второ главно управление на ДС. 
Той има обучение, квалификация и рефлекси на боец на “Партията”. Както казват турците “От дърт турчин ходжа не става!” Но това, вероятно, се отнася за Турция. У нас, изглежда, за ходжа е задължително да си дърт турчин. Или башибозук. На всичко отгоре медиите се надпреварват да канят за събеседници точно горепосочените отдавна изхабени и дискредитирани имена. Резонът, според колегите, е че “Те са специалисти”.

Уважаеми колеги,

Те са специалисти.

НО!!!

ТЯХНАТА СПЕЦИАЛНОСТ Е ДА СЕ БОРЯТ С НОРМАЛНОТО МИСЛЕНЕ! Не с инакомислието, а с НОРМАЛНОТО МИСЛЕНЕ.

В серия от предавания по “Евроком- България” в предаването “Диагноза” предупреждавах, че идеята за ДАНС е отлична, но ме смущава силно това, че кадровата политика е тъмна и съмнителна. Защо не използваха Института по психология към МВР за проверка на кандидатите? Защо не проведоха конкурс за служители, а механично сляха три мухлясали служби? Защо не създадоха руски отдел, който да прочисти всички руски агенти? /Приемам, че останалите стари отдели съществуват и сега/. Старите служби и кадри на ДС бяха подчинени на Москва и това при тях е генетично. Старите кадри на БКП-БСП също. Тогава кой глупак от проруските тайни служби ще разработва и залови руски шпионин от БКП-БСП. Още повече, когато е наследствен шпионин на Русия? Нали тогава една партия съвсем, а останалите частично ще бъдат осъдени по раздел Първи от НК?

Многократно съм писал за кадровите скандали в ДАНС. Заради полковник Царев и подполковник Панайотов от бившето ВКР, а сега в ДАНС съм хванал мазоли на езика. Сега, когато следствието за контрабанда срещу тях приключи и вече са подсъдими защо ги допускат на работа? За да замажат, ако могат, нещата и да използват службата да затворят устата на свидетелите и експертите ли? При това със службата, която ги е заловила на местопрестъплението сега са заедно в ДАНС. 
Това не е безумие. Това е просто обикновен комунизъм. 
Ще видите какъв натиск ще окаже ДАНС на съда и прокуратурата делото да не се състои. И няма да бъдат отстранени от работа. Подобна е ситуацията и с шефа на финансовото разузнаване. Срещу него даже не се води следствие. 
За случая с Алексей Петров-Трактора да не говорим. Днес /2 октомври/ дежурният “специалист” Цвятко Цветков-Цветния се изказа, че той бил офицер на прикритие в три правителства и това било “голяма работа”. Цветния, навярно, е забравил какво значи “офицер на прикритие”. Той се използва еднократно и само в последната фаза на разработката, когато агентите вече са си свършили работата. Нека “големият специалист” Цветния да каже колко дълго може да трае последната фаза. Но, понеже, той е влязъл по партийна линия в службите и основната му задача в Шесто управление на ДС беше да прави интриги срещу шефа си ген. Мусаков, за да му заеме мястото. Затова и защитава така яростно представителя на Челябинския тракторен завод Алексей Петров. А ако се вгледате в името на Трактора, ще видите че то има съмнително небългарско звучене. Дали тове е рожденото му име? Но това е друга бира.

Сега да погледнем към разработките по “Галерия”. Тя е срещу журналисти. Включително и срещу мен, но аз това си го знам отдавна, тъй като моето ДОР е отделно. И май не е спирало отпреди преврата. От една страна ми е гъдел, че слушат какво приказват и правят умните хора, но от другата мирише на духовна и интелектуална тъпота, защото още си мислят, че вече на прага на шейсет годишния си юбилей аз ще извърша престъпление, за което най-после да ме окошарят. По времето на войната ми с лудият престъпник Никола Филчев, срещу мен бяха инициирани 5 предварителни проверки, като четирите от тях бяха на основата на досието ми отпреди 10 ноември. А когато си искам досието ми дават стандартен отговор, че досието ми е унищожено. Фактът, че досието ми е у някого и сега усилено си дописва ме блазни, че един ден аз ще имам най-пълната биография в България, ако тя все още съществува като държава.

Та аз, понеже от години притежавам три мои разработки, поисках да дам под съд агентите, които са ме клеветили, че съм превратаджия и дилър на хероин. Отговориха ми, че документите са секретни. 
Тогава започнаха да ме разследват откъде имам тези документи. Понеже единият ми агент е покойник, а другият е отдавна на пенсия бих могъл да им кажа откъде ги имам, но няма да го направя, защото не са ми симпатични и най-вече, защото не това е въпроса. 
Те не ми дават разработките, защото в съда ще лъсне осраният им задник и ще се разбере с каво се занимават службите унас.А то е просто. 
Те ежедневно, ежечасно, ежеминутно вършат престъпления. Днес срещу мен, а утре срещу теб, читателю. Не си мисли, че ще ти се размине.

А ако бяха минали през проверка, нещата щяха да са под контрол. От сайта АФЕРА.БГ свалиха два мои материала. Единият е за лицето Алексей Петров-Трактора, а втория за подземните градове. Подземните градове били държавна тайна. За кого? Нали руснаците са одобрявали проектите и са наблюдавали строителството? По същата логика могат да твърдят, че завод Кремиковци е държавна тайна. Шашава работа

Така излиза, че с разработката срещу журналистите службата иска да прикрие собствените си престъпления. Което според Наказателния кодекс също е престъпление. Значи ДАНС е създадена така, че да разкрива чуждите престъпления, но и да прикрива своите.

Имаме ли нужда от такава служба?

А от “Топлофикация?

А от правителството на Станишев?

Или от агента-венеролог Гоце?

А от такава политическа ситема?

А от такава държава?

Познайте какво ще стане с такава държава?

http://www.opasnite.eu/frogs/103-bosia-dans


Тагове:   вино,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iadosan
Категория: Политика
Прочетен: 76879
Постинги: 52
Коментари: 19
Гласове: 362
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930